Скоромовки і чистомовки: удосконалюємо мовлення дитини

Проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям початкових класів оригінальні практичні завдання, які допоможуть навчити дитину правильно вимовляти звуки, контролювати вимову, тобто покращити дикцію в цілому.

Скоромовки та чистомовки – це логопедичні вірші та фрази, які сприяють покращенню мовлення. Виконання завдання сприятиме формуванню мовної компетентності дитини, збагаченню словникового запасу, розвитку правильної артикуляції, пам’яті та уваги.

Також виконання завдань у формі цікавоїі дуже корисної гри розвивають у дошкільників та молодших школярів увагу до кожного вимовленого звуку, слова, спонукають до чіткості, виразності та ясності мовлення.

Окрім того, регулярне проговорювання скоромовок і чистомовок допомагає розвивати швидкість та виразність читання, що в майбутньому суттєво вплине на якість засвоєння більш відчутних за обсягом матеріалів під час вивчення різноманітних предметів.

Скоромовки й чистомовки: рослини.Завданнядопоможе дитині вчитися правильно вимовляти всі звуки, у цікавий спосіб покращувати дикцію. Учням і ученицям пропонується дібрати риму й прочитати кожну скоромовку тричі, щоразу прискорюючи темп. Також діти мають доповнити чистомовки про рослини.

Скоромовки й чистомовки: тварини.Завданняу вигляді логопедичних віршів та фраз дозволить покращити мовлення дитини, при цьому виховуючи всебічно розвинену особистість. Виконання завдання сприятиме формуванню мовної компетентності дитини, збагаченню словникового запасу, розвитку правильної артикуляції, пам’яті та уваги.

Скоромовки й чистомовки: люди.Завданнядопоможе дитині вчитися правильно вимовляти всі звуки, у цікавий спосіб покращувати дикцію, розвивати швидкість та виразність читання. Учням і ученицям пропонується дібрати риму й прочитати кожну скоромовку тричі, щоразу прискорюючи темп. Також діти мають доповнити чистомовки про людей.

Скоромовки й чистомовки: їжа.Завданняу цікавий спосіб покращить правильну вимову всіх звуків, тим самим розвиваючи перавильну дикцію, швидкість та виразність читання. Учням і ученицям пропонується дібрати риму й прочитати кожну скоромовку тричі, щоразу прискорюючи темп. Також діти мають доповнити чистомовки про їжу.

Кiлькiсть переглядiв: 85