Методичні рекомендації МОН щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році

Міністерство освіти і науки України надало для застосування в роботі Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році (лист МОН від 06.09.2022 № 1/10258-22).

У документі зазначено, що на сучасному етапі незмінним пріоритетом для Міністерства освіти і науки України залишається забезпечення сталості навчання та викладання, незалежно від того чи здобувачі освіти вимушено переміщені до більш безпечних регіонів України, чи виїхали за кордон, залишаються на тимчасово окупованих територіях чи територіях ведення активних бойових дій. Діти з особливими освітніми потребами є найбільш вразливою категорією серед здобувачів освіти, які в умовах воєнного стану потребують особливої підтримки та уваги. Важливо забезпечити продовження здобуття освіти такими дітьми із створенням всіх необхідних умов з наданням психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвиткових послуг незалежно від місця перебування таких учнів.

Провідна роль у створенні сприятливого освітнього середовища означеної категорії належить якісному навчально-методичному забезпеченню. У рекомендаціях зазначено, що важливими в цьому питанні є розробки науковців Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України, які стануть у нагоді педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти. Також у документі акцентовано що, на офіційному вебсайті МОН розміщено рекомендації та практичні матеріали щодо особливостей роботи із дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання.

Посилання на зазначені матеріали надані у листі.

Кiлькiсть переглядiв: 47