Алгоритм дій по виявленню дітей з особливими освітніми потребами(ООП)
1) Класний керівник повідомляє про наявність проблеми учня:
- медичну сестру, лікаря;
- практичного психолога.
2) Практичний психолог проводить спостереження, діагностує учня:
- за методикою Керна Еірасика «Готовність учня до шкільного навчання»;
- за методикою Н.Т.Лусканової «Діагностика рівня адаптації до навчання у школі».
3) Медичні працівники вивчають історію розвитку дитини, після вивчення стану здоров’я дитини разом з практичним психологом, класним керівником, заступником директора, директором, оцінюють наявність медичних, психічних, інтелектуальних проблем дитини.
4) Медичні працівники спілкуються з батьками, під час спілкування рекомендують батькам учня пройти обстеження у дитячій поліклініці та видають направлення.
5) Практичний психолог запрошує батьків на індивідуальну бесіду, ознайомлює батьків з результатами проведеного обстеження, рекомендує пройти обстеження у спеціалістів.
6) Після обстеження учня у міській дитячій лікарні батьків направляють до Інклюзивно-ресурсного центру (далі ІРЦ).
7) ІРЦ обслуговує дітей 2-18 років.
8) ІРЦ розташований за адресою: м.Харків, вул. Гвардійців Широнінців 38-Г, телефон 725-17-42.
9) ІРЦ працює за графіком: понеділок, вівторок на базі центру, середа, четвер, п’ятниця – виїздні засідання по закладам.
10) Батькам необхідно записатися на прийом за телефоном 725-17-42.
11) Батькам мати при собі:
- заяву щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
- згоду батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних їх неповнолітньої дитини;
- історію розвитку дитини (надає педіатр) форми 112/0;
- дітям з інтелектуальними порушеннями обов’язково мати довідку психіатра (довідку взяти за адресою: вул. Рибалко, 4);
- батькам на прийом взяти оригінал паспорту;
- свідоцтво про народження дитини;
- учням мати шкільні зошити з української мови, математики (робочі зошити дітей);
- дітям ЗДО мати альбоми, роботи з аплікації (робочі).