5-ті класи
Читати "Аліса в країні Див" за підручником стор. 204-208
Переглянути фільм за твором
Важливо: виконати завдання потрібно до 21.03.2020!!!
Вітаю допитливих 5-класників!!! (оновлена інформація!)
Пригадаймо " Гру в радість", сподіваюсь, що вона допоможе нам пережити карантин :) А зараз звернімося до "Аліси в Країні Див". Справа в тім , що перед нами казка , але зовсім непроста. Для того, щоб правильно її зрозуміти , потрібно мати почуття гумору (сміятися ви вмієте і любите) і ЩОСЬ знати. Щоб зрозуміти , що означає посмішка чеширського кота, дивитися сторінку Вашого підручника 201-202. Вам треба прочитати уважно за Вашим підручником стр. 209-219; відповісти на запитання №3 стр.208(письмово у зошиті). Рекомендує передивитися фільм , а потім проведемо тести, будемо складати сенкани і грати у "слова", як Аліса. До речі, хто знає, як перетворити МОРЕ в ГОРУ? А я знаю! Зверніть увагу на хвилясту лінію в підручнику на стр. 200!!! Напишіть мені , чи згодні Ви з цією думкою , чи маєте іншу? Мені буде приємно ознайомитись з Вашими висловлюваннями ( обсяг-до 5 речень).
Отже, Ваші результати надсилати за електронною адресою: super.ivan1980@ukr.net Важливо: роботи надсилати до 26.03.2020!!!
26.03.2020!!! Д/З: прочитати за підручником розділ 6, відповісти на запитання №2,3,4 стр. 220; За власним бажанням створити малюнки. Самостійно прочитати розділ 7 " Аліси" в Інтернеті!
01.04.2020!!! Запитання до 7-го розділу "Аліса в країні Див": (всі відповіді письмово в зошиті)
- На яку тварину схожа Садова Соня?
- Яке правило етикету порушила Аліса,коли сама сіла за стіл?
- Які правила етикету порушила Шляпа,зробивши Алісі зауваження?
- Який звичай є у англійців,у котрій годині вони п'ють чай?
- Котру годину завжди показував годинник Шляпи?
- Чи зрозуміла Аліса,чому так багато чашок було на столі?
09.04.20.прочитати вірш М.Цвєтаєвоі" Книжки в обкладинках червоних",виконати завдання №3,стор.224(письмово в зошиті)
10.04.2020!!! Опрацювати статтю за підручником(стр 226-229); дати відповідь на запитання №3,4 стр 230(письмово в зошиті).
17.04.2020!!! Прочитати " Капелюх чарівника", стор. 230-236. Відповісти на запитання 2, стор. 242!
24.04.2020!!! Т.Янсон дочитати " Капелюх чарівника", стор. 236-242. Відповісти на запитання №3,4 на стор.242. Повторити , що таке тема в художньому творі. Означення виписати в зошит.
04.05.2020!!! Ознайомитися з життям письменника Р. Дал ( стор.244-246). Знати зміст " Чарлі і шоколадна фабрика" ( можна переглянути фільм ) . Відповісти на запитання №1, №4 стор. 246.
15.05.2020! КР
Відповісти на запитання:
стор.252(перший рівень №1 , другий рівень №1, третій рівень№1)
стор.254-255 розділ " художні твори" №1,2,3
18.05.2020! Повторення і узагальнення : скласти запитання до вікторини ( не менше 12) за вивченими творами або створити кросворди.
Важливо: виконані завдання надсилати на електронну адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020!!!
6-ті класи
Вивчити вірш Р. Бернеса "Моє серце в верховині"
Виписати з вірша епітети до зошита
Важливо:виконати завдання потрібно до 21.03.2020!!! Результати надіслати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net
Вітаю Вас , любі 6-класники!!!(оновлена інформація!)
Сьогодні наша подорож в Італію, країну красуню, розташовану в середині Середземномор'я , на півдні Європи. Італія- це не тільки піцца, це неймовірно красива країна , яка має багато історичних місць, за це її називають музеєм. У вічному місті Римі знаходяться найвідоміші античні храми- Пантеон, Колізей, Капітолійський пагорб і Ватикан. Мрія кожної людини побачити місто на воді -Венецію, побувати у Вероні, де жили шекспірівські Ромео і Джульєтта..... А сьогодні наша розповідь про чудового письменника і дитячого казкаря Джанні Родарі. Я сподіваюсь, вссі читали "Пригоди Чиполліно", " Джельсомино в Країні брехунів", "Казки по телефону" та інші.
Отже, Ваше домашнє завдання:
- Прочитати за Вашим підручником відомості про Дж.Родарі; основні моменти з життя видатного італійського письменника законспектувати !
- Підготувати виразне читання "Листівки з видами міст" та проаналізувати ( визначити тему, ідею, образи поезії, жанр, вид лірики,художні засоби , віршований розмір вірша);
- Знайти відомості про історичні архітектурні споруди , які згадуються у вірші, та записати у робочий зошит;
- Дати письмово відповідь на запитання: " Як я розумію останнє речення вірша?" ( обсягом до 5-ти речень)
До Вашої уваги, пропоную подивитися презентацію на тему "Дж.Родарі" за посиланням:
https://youtu.be/habji7zPimk
26.03.2020!!! Прочитати Бредбері " Усмішка"; дати відповідь на запитання " Що пробудила в душі Тома усмішка Джоконди?"( письмово)!!!
30.03.2020!!!! Пройдіть тест за посиланням на тему "Усмішка" Р. Бредбері! ( письмово в зошиті) Писати:
- Тему тесту;
- Вибрану відповідь( 1а, 2а, 3б.....)!!!
https://naurok.com.ua/test/rey-duglas-bredberi-usmishka-5166.html
06.03.2020!!! Р.Шеклі "Запах думок".Роздуми автора про майбутнє людини та людства . Д/З: прочитати оповідання. Відповісти на запитання: над чим ви замислились, прочитавши це оповідання?( письмово в зошиті, 5-6 речень)
13.04.2020!!! Д/З: відповісти на запитання №2,3 стр. 224 (письмово в зошиті).
17.04.2020!!! Самостійна робота:
- Завдання 1,7 стор. 215;
- Завдання 4 стор. 224.
24.04.2020!!! А. Ліндгрен ознайомитися з життям і творчістю письменниці за підручником. Прочитати казку " Міо, мій, Міо" або переглянути фільм.
04.05.2020!!! Відповісти на запитання ( за твором А. Ліндгрен) :
- Яким був шлях Бусе до Країни Далекої, кого зустрів, які речі отримав, у чому полягала його сила?
- Які випробування випали на долю Міо( Бусе)?
6-А 18.05.20 КР
6-Б 15.05.20 КР
Відповісти на запитання:
- стор.245( перший рівень№2,3)
- стор.245 (другий рівень№1,2)
- стор.245( третій рівень №1)
- стор246( четвертий рівень№1,2)
- стор.247( з розділу "теоретична розминка" №8,10)
- стор248 (з розділу "практикум" №2,4)
18.05.2020! Повторення і узагальнення: скласти запитання до вікторини(не менше 12) за виченими творами або створити кросворд.
Важливо: відповіді надіслати на електрону адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020
7-мі класи
Прочитати оповідання (за підручником) "Пістрява стрічка", дати відповідь на запитання 1,2 стор.215( письмово)!!!
26.03.2020 Прочитати оповідання "Спілка рудих"; відповісти на запитання: що допомогло Ш. Холмсу розкрити злочин(письмово)!!!
30.03.2020!!! Пройдіть тести за посиланням на тему "Пістрява стрічка" (виконати письмовов зошиті)!!! Писати:
- Тему теста;
- Вибрану відповідь( наприклад: 1а, 2в, 3в....)
https://naurok.com.ua/test/a-k-doyl-opovidannya-pistryava-strichka-2774.html
06.04.20. Тема"Конан Дойл "Спілка рудих"
1.Прочитати оповідання.
2.Відповісти на запитання (письмово у зошиті)
-Що вам відоио про справу "Спілка рудих"в контексті творів Ш.Холмса?
-здійснити порівняльну характеристику видатного нишпорки( сищика) та злочинця?
13.04.2020!!!
- Зробити хронологічну таблицю "Життя і творчість" О.Генрі.( письмово в зошиті)
- Прочитати новелу " Дари Волхвів".
17.04.2020!!! Прочитати новелу О.Генрі " Останній листок", відповісти на запитання 2,4,5 стор. 235(письмово).
24.04.2020!!! Прочитати Р. Акутагава новела " Павутинка", відповісти на запитання №1,3,4, стор. 252. Повторити , що таке новела,чим вона відрізняється від оповідання.
04.05.2020!!! Прочитати Г.Уеллс " Чарівна крамниця". Відповісти на запитання №3,№6 стор.247.
7-А,Б 14.05.2020 КР!!!
7-В 18.05.2020 КР!!!
Відповісти на запитання:
- стор.236№6
- Стор.240№2
- Стор. 252№5
- Стор. 272№3,6
18.05.2020! Д.Джонс " Мандрівний замок Хаула"
Ознайомитися з творчістю письменниці стор.256-257, виписати значення слова "фентезі", знати зміст твору стор. 258-265, відповісти на запитання №3,4 стор. 266.
Важливо: свої роботи надсилати на електрону адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020!
8-мі класи
Прочитати за підручником п'єсу Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Важливо: виконати завдання до 24.03.2020!!!
24.03.2020!!! Дати письмові відповіді на запитання з 1 по 8 ( окрім 6) стор.254-255!
06.04.2020!!! Тема. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєр. Д/З: скласти порівняльну характеристику Доранта і Клеонта. З теорії літератури: виписати засоби комічного в п'єсі.
13.04.2020!!! Д/З:
- Переглянути відеоурок №1 А.де Сент-Екзюпері, тривалість якого 26хв.28секунд.;
- Прочитати за підручником стор. 262-265;
- Дати відповідь на запитання №1 стор. 270.
17.04.2020!!! Д/З:
- Переглянути відеоурок в Ютубі " А. де Сент-Екзюпері, тривалістю 15.08.;
- Дати письмову відповідь на запитання 4,стор.265;
- Дати письмову відповідь на запитання 2,4 стор.270.( текст за підручником)!
24.04.2020!!! Р.Бах. Ознайомитися з історією написання повісті " Чайка Джонатан Лівінгстон" (270-272). Прочитати першу частину( стор 273-276), відповісти на запитання №2,стор.280.
04.05.2020!!! Р.Бах. Прочитати 2-3 частини , стор. 276-280. Відповісти на запитання №3,4,6 стор.280 ( за повістю Чайка Джонатан...")
8-А 12.05.20 КР
8-Б 18.05.20 КР
Відповісти на запитання:
- стор.286( третій рівень№3)
- стор.280№8,13
18.05.2020! Повторення вивченого: у розділі " Практикум" стор.288 дати відповіді на запитання.
Важливо: результати своєї роботи надсилайте на електронну адресу super.ivan1980@ukr.net
Завдання кожен учень має надіслати до 22.05.2020!
9-ті класи
Прочитати 1-3 дії п'єси Б.Шоу "Пігмаліон".
Дати відповіди на питання: "Чому Еліза вирішила брати уроки мови у професора", "У чому полягає значення міфу "Пігмаліон"?
Важливо: виконати завдання потрібно до 24.03.2020!!! Результати надіслати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net
24.03.2020!!! Знати зміст п'єси, скласти анкети головних героїв: Хігінса та Елізи; дати письмово відповідь на запитання: за рахунок чого Еліза перетворилася на справжню леді? Продовжіть слова Елізи:" Леді відрізняється від квіткарки не тим, як вона себе поводить, а тим......"
31.03.2020!!!! Б.Шоу говорив: " Мій спосіб жартувати - це говорити правду". Драматург стверджував: " Парадокси- ось єдина правда". Використовуючи Інтернет-джерела , знайти і записати у зошит 5-6 крилатих висловів Б. Шоу. Прокоментувати їх.
Пройти тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/b-shou-pigmalion-326.html (виконати письмово в зошиті)
Важливо: писати тільки вибраний варіант ( наприклад: 1а, 2в, за.....)!!!!
06.04.20. Домашня контрольна робота за п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон"
Написати твір-роздум на тему:" як ви вважаєте,чи справді людина повинна бути вихованою,освіченою,щоб досягти успіху в житті?"
(обсяг 1.5 сторінки у зошиті).
13.04.2020!!!Д/З:
- Прочитати М. Булгакова " Собаче серце";
- За бажанням переглянути фільм;
- Зробити характеристику лікаря Преображенського, Шарікова, Швондера.
17.04.2020!!! Відповісти на запитання : " Чим загрожують шарікови і швондери суспільству?"
24.04.2020!!! Р.Бредбері "451* за Фаренгейтом" ( можна прочитати скорочено за хрестоматією), скласти ланцюжок подій, які трапилися з головним героєм.
04.05.2020!!! Відповісти на запитання " Від чого нас застерігає Бредбері у своєму творі?"( обсяг 1,5 стор.); Переглянути фільм " Історія одного кохання"
9Б 12.05.20 КР
9А 18.05.20 КР
На основі повісті "Історія одного кохання" дати відповідь " Які моральні цінності утвердженні у творі, що для Вас значать такі поняття, як любов і відданість, взаємини батьків і дітей?"
18.05.2020! Прочитати твір Г.Лі " Убити пересмішника" або переглянути фільм.
Виконане завдання надсилати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net
10 клас
Виконати попереднє завдання за романом "Злочин і кара": вміти аналізувати біблійну легенду "Воскрісіння Лазаря"; з'ясувати, як вплинуло на Раскольнікова читання цієї легенди С.Мармеладовою.
Шановні десятикласники! 21 березня ми святкуємо Всесвітній день поезії!!!
Я пропоную Вам познайомитися з творчістю французького поета, зачинателем модернізму, автором збірки " Квіти зла", яку називають перлиною світової поезії- Ш.Бодлером(1821-1867)!
Учням 10-их класів необхідно:
- Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом митця( опрацювати матеріал підручника, скласти хронологічну таблицю);
- Дати загальну характеристику збірки "Квіти зла";
- Підготувати виразне читання вірша "Альбатрос"; розкрити символи поезії, сформулювати тему та ідею ліричного твору;
- Прочитати вірші "Відповідності", "Вечорова гармонія". Підготувати виразне читання. Зробити художній аналіз 1( на вибір) вірша, що вразив найбільше!
26.03.2020!!! Д/З:
- Розібрати вірш Верлена " Так тихо серце плаче"(письмово);
- розібрати вірш Бодлера "Альбатрос", виписати в зошит основні ознаки символізму і які художні засоби найчастіше використовували символісти; яке символічне навантаження несуть образи матросів, моря, альбатроса!
- Про що вірш Верлена " Так тихо серце плаче" : про природу чи стан людської душі?
03.04.2020 Д/З:
- Визначити поняття символізм, імпресіонізм, принцип "відповідностей", що таке сугестія;( за тв. Бодлера і Верлена)
- Як у поезії Бодлера " Відповідності" розкривається ідея "відповідностей"
- Прочитати вірш Верлена " Поетичне мистецтво", чому він став поетичним маніфестом?
09.10.2020!!! Вивчити за вибором вірш Бодлера чи Верлена.
10.04.2020!!! Д/З:
- Переглянути відеоурок " Генії і злодії", користуючись Інтернетом.
- Прочитати вірші Рембо " Голосівки" та "П'яний корабель".
- Зробити хронологічну таблицю з життя і творчості Рембо. (письмово в зошиті!!!).
17.04.2020!!!
Написати твір-роздум " Поет , якому я б подарував квіти?" ( за творчістю вивчених поетів-модерністів. Обираєте за вибором : Бодлер, Верлен, Рембо). Обсяг творчою роботи від 1стор. до 1,5 стор.!
24.04.2020!!!
П.Коельйо " Алхімік". Ознайомитися з біографією письменника стор. 197-198. Прочитати твір. Перш, ніж читати роман Перегляньте фільм " Пілігрім: Пауло Коельйо( режисер Д. Аугусту, Бразилія-Іспанія, 2015р)".
04.05.2020!!! П. Коельє " Алхімік". Відповісти на запитання :
- У чому полягає сенс легенди про дві краплини масла , яку розповів Мелхиседек?
- Як ви розумієте вислів:" Кожному дається дар: можливість вибору...."
15.05.20 КР
Напишіть відгук на вивчений твір за вибором, посилаючись на такі питання:
- Назва твору , автор, країна, час, в який відбувається дія у творі.
- Які проблеми порушенні у творі.
- Характеристика головних героїв.
- Які моральні цінності утверджує автор.
- Над чим Ви замислились , прочитавши твір.