5-ті класи

Читати "Аліса в країні Див" за підручником стор. 204-208

Переглянути фільм за твором

Важливо: виконати завдання потрібно до 21.03.2020!!!

Вітаю допитливих 5-класників!!! (оновлена інформація!)

Пригадаймо " Гру в радість", сподіваюсь, що вона допоможе нам пережити карантин :) А зараз звернімося до "Аліси в Країні Див". Справа в тім , що перед нами казка , але зовсім непроста. Для того, щоб правильно її зрозуміти , потрібно мати почуття гумору (сміятися ви вмієте і любите) і ЩОСЬ знати. Щоб зрозуміти , що означає посмішка чеширського кота, дивитися сторінку Вашого підручника 201-202. Вам треба прочитати уважно за Вашим підручником стр. 209-219; відповісти на запитання №3 стр.208(письмово у зошиті). Рекомендує передивитися фільм , а потім проведемо тести, будемо складати сенкани і грати у "слова", як Аліса. До речі, хто знає, як перетворити МОРЕ в ГОРУ? А я знаю! Зверніть увагу на хвилясту лінію в підручнику на стр. 200!!! Напишіть мені , чи згодні Ви з цією думкою , чи маєте іншу? Мені буде приємно ознайомитись з Вашими висловлюваннями ( обсяг-до 5 речень).

Отже, Ваші результати надсилати за електронною адресою: super.ivan1980@ukr.net Важливо: роботи надсилати до 26.03.2020!!!

26.03.2020!!! Д/З: прочитати за підручником розділ 6, відповісти на запитання №2,3,4 стр. 220; За власним бажанням створити малюнки. Самостійно прочитати розділ 7 " Аліси" в Інтернеті!

01.04.2020!!! Запитання до 7-го розділу "Аліса в країні Див": (всі відповіді письмово в зошиті)

  1. На яку тварину схожа Садова Соня?
  2. Яке правило етикету порушила Аліса,коли сама сіла за стіл?
  3. Які правила етикету порушила Шляпа,зробивши Алісі зауваження?
  4. Який звичай є у англійців,у котрій годині вони п'ють чай?
  5. Котру годину завжди показував годинник Шляпи?
  6. Чи зрозуміла Аліса,чому так багато чашок було на столі?

09.04.20.прочитати вірш М.Цвєтаєвоі" Книжки в обкладинках червоних",виконати завдання №3,стор.224(письмово в зошиті)

10.04.2020!!! Опрацювати статтю за підручником(стр 226-229); дати відповідь на запитання №3,4 стр 230(письмово в зошиті).

17.04.2020!!! Прочитати " Капелюх чарівника", стор. 230-236. Відповісти на запитання 2, стор. 242!

24.04.2020!!! Т.Янсон дочитати " Капелюх чарівника", стор. 236-242. Відповісти на запитання №3,4 на стор.242. Повторити , що таке тема в художньому творі. Означення виписати в зошит.

04.05.2020!!! Ознайомитися з життям письменника Р. Дал ( стор.244-246). Знати зміст " Чарлі і шоколадна фабрика" ( можна переглянути фільм ) . Відповісти на запитання №1, №4 стор. 246.

15.05.2020! КР

Відповісти на запитання:

стор.252(перший рівень №1 , другий рівень №1, третій рівень№1)

стор.254-255 розділ " художні твори" №1,2,3

18.05.2020! Повторення і узагальнення : скласти запитання до вікторини ( не менше 12) за вивченими творами або створити кросворди.

Важливо: виконані завдання надсилати на електронну адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020!!!


6-ті класи

Вивчити вірш Р. Бернеса "Моє серце в верховині"

Виписати з вірша епітети до зошита

Важливо:виконати завдання потрібно до 21.03.2020!!! Результати надіслати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net

Вітаю Вас , любі 6-класники!!!(оновлена інформація!)

Сьогодні наша подорож в Італію, країну красуню, розташовану в середині Середземномор'я , на півдні Європи. Італія- це не тільки піцца, це неймовірно красива країна , яка має багато історичних місць, за це її називають музеєм. У вічному місті Римі знаходяться найвідоміші античні храми- Пантеон, Колізей, Капітолійський пагорб і Ватикан. Мрія кожної людини побачити місто на воді -Венецію, побувати у Вероні, де жили шекспірівські Ромео і Джульєтта..... А сьогодні наша розповідь про чудового письменника і дитячого казкаря Джанні Родарі. Я сподіваюсь, вссі читали "Пригоди Чиполліно", " Джельсомино в Країні брехунів", "Казки по телефону" та інші.

Отже, Ваше домашнє завдання:

  1. Прочитати за Вашим підручником відомості про Дж.Родарі; основні моменти з життя видатного італійського письменника законспектувати !
  2. Підготувати виразне читання "Листівки з видами міст" та проаналізувати ( визначити тему, ідею, образи поезії, жанр, вид лірики,художні засоби , віршований розмір вірша);
  3. Знайти відомості про історичні архітектурні споруди , які згадуються у вірші, та записати у робочий зошит;
  4. Дати письмово відповідь на запитання: " Як я розумію останнє речення вірша?" ( обсягом до 5-ти речень)

До Вашої уваги, пропоную подивитися презентацію на тему "Дж.Родарі" за посиланням:

https://youtu.be/habji7zPimk

26.03.2020!!! Прочитати Бредбері " Усмішка"; дати відповідь на запитання " Що пробудила в душі Тома усмішка Джоконди?"( письмово)!!!

30.03.2020!!!! Пройдіть тест за посиланням на тему "Усмішка" Р. Бредбері! ( письмово в зошиті) Писати:

  1. Тему тесту;
  2. Вибрану відповідь( 1а, 2а, 3б.....)!!!

https://naurok.com.ua/test/rey-duglas-bredberi-usmishka-5166.html

06.03.2020!!! Р.Шеклі "Запах думок".Роздуми автора про майбутнє людини та людства . Д/З: прочитати оповідання. Відповісти на запитання: над чим ви замислились, прочитавши це оповідання?( письмово в зошиті, 5-6 речень)

13.04.2020!!! Д/З: відповісти на запитання №2,3 стр. 224 (письмово в зошиті).

17.04.2020!!! Самостійна робота:

  1. Завдання 1,7 стор. 215;
  2. Завдання 4 стор. 224.

24.04.2020!!! А. Ліндгрен ознайомитися з життям і творчістю письменниці за підручником. Прочитати казку " Міо, мій, Міо" або переглянути фільм.

04.05.2020!!! Відповісти на запитання ( за твором А. Ліндгрен) :

  1. Яким був шлях Бусе до Країни Далекої, кого зустрів, які речі отримав, у чому полягала його сила?
  2. Які випробування випали на долю Міо( Бусе)?

6-А 18.05.20 КР

6-Б 15.05.20 КР

Відповісти на запитання:

  1. стор.245( перший рівень№2,3)
  2. стор.245 (другий рівень№1,2)
  3. стор.245( третій рівень №1)
  4. стор246( четвертий рівень№1,2)
  5. стор.247( з розділу "теоретична розминка" №8,10)
  6. стор248 (з розділу "практикум" №2,4)

18.05.2020! Повторення і узагальнення: скласти запитання до вікторини(не менше 12) за виченими творами або створити кросворд.

Важливо: відповіді надіслати на електрону адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020


7-мі класи

Прочитати оповідання (за підручником) "Пістрява стрічка", дати відповідь на запитання 1,2 стор.215( письмово)!!!

26.03.2020 Прочитати оповідання "Спілка рудих"; відповісти на запитання: що допомогло Ш. Холмсу розкрити злочин(письмово)!!!

30.03.2020!!! Пройдіть тести за посиланням на тему "Пістрява стрічка" (виконати письмовов зошиті)!!! Писати:

  1. Тему теста;
  2. Вибрану відповідь( наприклад: 1а, 2в, 3в....)

https://naurok.com.ua/test/a-k-doyl-opovidannya-pistryava-strichka-2774.html

06.04.20. Тема"Конан Дойл "Спілка рудих"

1.Прочитати оповідання.

2.Відповісти на запитання (письмово у зошиті)

-Що вам відоио про справу "Спілка рудих"в контексті творів Ш.Холмса?

-здійснити порівняльну характеристику видатного нишпорки( сищика) та злочинця?

13.04.2020!!!

  1. Зробити хронологічну таблицю "Життя і творчість" О.Генрі.( письмово в зошиті)
  2. Прочитати новелу " Дари Волхвів".

17.04.2020!!! Прочитати новелу О.Генрі " Останній листок", відповісти на запитання 2,4,5 стор. 235(письмово).

24.04.2020!!! Прочитати Р. Акутагава новела " Павутинка", відповісти на запитання №1,3,4, стор. 252. Повторити , що таке новела,чим вона відрізняється від оповідання.

04.05.2020!!! Прочитати Г.Уеллс " Чарівна крамниця". Відповісти на запитання №3,№6 стор.247.

7-А,Б 14.05.2020 КР!!!

7-В 18.05.2020 КР!!!

Відповісти на запитання:

  1. стор.236№6
  2. Стор.240№2
  3. Стор. 252№5
  4. Стор. 272№3,6

18.05.2020! Д.Джонс " Мандрівний замок Хаула"

Ознайомитися з творчістю письменниці стор.256-257, виписати значення слова "фентезі", знати зміст твору стор. 258-265, відповісти на запитання №3,4 стор. 266.

Важливо: свої роботи надсилати на електрону адресу super.ivan1980@ukr.net до 22.05.2020!


8-мі класи

Прочитати за підручником п'єсу Мольєра "Міщанин-шляхтич"

Важливо: виконати завдання до 24.03.2020!!!

24.03.2020!!! Дати письмові відповіді на запитання з 1 по 8 ( окрім 6) стор.254-255!

06.04.2020!!! Тема. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєр. Д/З: скласти порівняльну характеристику Доранта і Клеонта. З теорії літератури: виписати засоби комічного в п'єсі.

13.04.2020!!! Д/З:

  1. Переглянути відеоурок №1 А.де Сент-Екзюпері, тривалість якого 26хв.28секунд.;
  2. Прочитати за підручником стор. 262-265;
  3. Дати відповідь на запитання №1 стор. 270.

17.04.2020!!! Д/З:

  1. Переглянути відеоурок в Ютубі " А. де Сент-Екзюпері, тривалістю 15.08.;
  2. Дати письмову відповідь на запитання 4,стор.265;
  3. Дати письмову відповідь на запитання 2,4 стор.270.( текст за підручником)!

24.04.2020!!! Р.Бах. Ознайомитися з історією написання повісті " Чайка Джонатан Лівінгстон" (270-272). Прочитати першу частину( стор 273-276), відповісти на запитання №2,стор.280.

04.05.2020!!! Р.Бах. Прочитати 2-3 частини , стор. 276-280. Відповісти на запитання №3,4,6 стор.280 ( за повістю Чайка Джонатан...")

8-А 12.05.20 КР

8-Б 18.05.20 КР

Відповісти на запитання:

  1. стор.286( третій рівень№3)
  2. стор.280№8,13

18.05.2020! Повторення вивченого: у розділі " Практикум" стор.288 дати відповіді на запитання.

Важливо: результати своєї роботи надсилайте на електронну адресу super.ivan1980@ukr.net
Завдання кожен учень має надіслати до 22.05.2020!

9-ті класи

Прочитати 1-3 дії п'єси Б.Шоу "Пігмаліон".

Дати відповіди на питання: "Чому Еліза вирішила брати уроки мови у професора", "У чому полягає значення міфу "Пігмаліон"?

Важливо: виконати завдання потрібно до 24.03.2020!!! Результати надіслати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net

24.03.2020!!! Знати зміст п'єси, скласти анкети головних героїв: Хігінса та Елізи; дати письмово відповідь на запитання: за рахунок чого Еліза перетворилася на справжню леді? Продовжіть слова Елізи:" Леді відрізняється від квіткарки не тим, як вона себе поводить, а тим......"

31.03.2020!!!! Б.Шоу говорив: " Мій спосіб жартувати - це говорити правду". Драматург стверджував: " Парадокси- ось єдина правда". Використовуючи Інтернет-джерела , знайти і записати у зошит 5-6 крилатих висловів Б. Шоу. Прокоментувати їх.

Пройти тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/b-shou-pigmalion-326.html (виконати письмово в зошиті)

Важливо: писати тільки вибраний варіант ( наприклад: 1а, 2в, за.....)!!!!

06.04.20. Домашня контрольна робота за п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон"

Написати твір-роздум на тему:" як ви вважаєте,чи справді людина повинна бути вихованою,освіченою,щоб досягти успіху в житті?"

(обсяг 1.5 сторінки у зошиті).

13.04.2020!!!Д/З:

  1. Прочитати М. Булгакова " Собаче серце";
  2. За бажанням переглянути фільм;
  3. Зробити характеристику лікаря Преображенського, Шарікова, Швондера.

17.04.2020!!! Відповісти на запитання : " Чим загрожують шарікови і швондери суспільству?"

24.04.2020!!! Р.Бредбері "451* за Фаренгейтом" ( можна прочитати скорочено за хрестоматією), скласти ланцюжок подій, які трапилися з головним героєм.

04.05.2020!!! Відповісти на запитання " Від чого нас застерігає Бредбері у своєму творі?"( обсяг 1,5 стор.); Переглянути фільм " Історія одного кохання"

9Б 12.05.20 КР

9А 18.05.20 КР

На основі повісті "Історія одного кохання" дати відповідь " Які моральні цінності утвердженні у творі, що для Вас значать такі поняття, як любов і відданість, взаємини батьків і дітей?"

18.05.2020! Прочитати твір Г.Лі " Убити пересмішника" або переглянути фільм.

Виконане завдання надсилати на електрону адресу: super.ivan1980@ukr.net

10 клас

Виконати попереднє завдання за романом "Злочин і кара": вміти аналізувати біблійну легенду "Воскрісіння Лазаря"; з'ясувати, як вплинуло на Раскольнікова читання цієї легенди С.Мармеладовою.

Шановні десятикласники! 21 березня ми святкуємо Всесвітній день поезії!!!

Я пропоную Вам познайомитися з творчістю французького поета, зачинателем модернізму, автором збірки " Квіти зла", яку називають перлиною світової поезії- Ш.Бодлером(1821-1867)!

Учням 10-их класів необхідно:

  1. Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом митця( опрацювати матеріал підручника, скласти хронологічну таблицю);
  2. Дати загальну характеристику збірки "Квіти зла";
  3. Підготувати виразне читання вірша "Альбатрос"; розкрити символи поезії, сформулювати тему та ідею ліричного твору;
  4. Прочитати вірші "Відповідності", "Вечорова гармонія". Підготувати виразне читання. Зробити художній аналіз 1( на вибір) вірша, що вразив найбільше!

26.03.2020!!! Д/З:

  1. Розібрати вірш Верлена " Так тихо серце плаче"(письмово);
  2. розібрати вірш Бодлера "Альбатрос", виписати в зошит основні ознаки символізму і які художні засоби найчастіше використовували символісти; яке символічне навантаження несуть образи матросів, моря, альбатроса!
  3. Про що вірш Верлена " Так тихо серце плаче" : про природу чи стан людської душі?

03.04.2020 Д/З:

  1. Визначити поняття символізм, імпресіонізм, принцип "відповідностей", що таке сугестія;( за тв. Бодлера і Верлена)
  2. Як у поезії Бодлера " Відповідності" розкривається ідея "відповідностей"
  3. Прочитати вірш Верлена " Поетичне мистецтво", чому він став поетичним маніфестом?

09.10.2020!!! Вивчити за вибором вірш Бодлера чи Верлена.

10.04.2020!!! Д/З:

  1. Переглянути відеоурок " Генії і злодії", користуючись Інтернетом.
  2. Прочитати вірші Рембо " Голосівки" та "П'яний корабель".
  3. Зробити хронологічну таблицю з життя і творчості Рембо. (письмово в зошиті!!!).

17.04.2020!!!

Написати твір-роздум " Поет , якому я б подарував квіти?" ( за творчістю вивчених поетів-модерністів. Обираєте за вибором : Бодлер, Верлен, Рембо). Обсяг творчою роботи від 1стор. до 1,5 стор.!

24.04.2020!!!

П.Коельйо " Алхімік". Ознайомитися з біографією письменника стор. 197-198. Прочитати твір. Перш, ніж читати роман Перегляньте фільм " Пілігрім: Пауло Коельйо( режисер Д. Аугусту, Бразилія-Іспанія, 2015р)".

04.05.2020!!! П. Коельє " Алхімік". Відповісти на запитання :

  1. У чому полягає сенс легенди про дві краплини масла , яку розповів Мелхиседек?
  2. Як ви розумієте вислів:" Кожному дається дар: можливість вибору...."

15.05.20 КР

Напишіть відгук на вивчений твір за вибором, посилаючись на такі питання:

  1. Назва твору , автор, країна, час, в який відбувається дія у творі.
  2. Які проблеми порушенні у творі.
  3. Характеристика головних героїв.
  4. Які моральні цінності утверджує автор.
  5. Над чим Ви замислились , прочитавши твір.

18.05.2020! М.Метерлінк " Синій птах". Ознайомитися з творчістю Метерлінка за підручником, прочитати драму-феєрію "Синій птах".

Результати своєї роботи надсилайте на електрону адресу super.ivan1980@ukr.net

Любі учні, у разі виникнення запитань, ви маєте змогу звернутися за електронною адресою: super.ivan1980@ukr.net

Важливо: завдання має виконати кожен учень до 22.05.2020

Любі учні, рекомендована література на літо у класних керівників!

Удачі та творчої наснаги! Я завжди з Вами на зв'язку : super.ivan1980@ukr.net
Кiлькiсть переглядiв: 2057