Тема: "ВІДСОТКИ.СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ"

Дізнатися: що таке відсоток, як подати відсоток звичайним та десятковим дробом, як знайти відсоток від числа та число за його відсотком, як знаходити середнє арифметичне чисел та середнє значення величин.

13.03-20.03

Тема.Що таке відсоток

1.Відеоурок

2.Опрацювати параграф № 32.

3.Розв'язати №1150,1155,1164. Проявіть компетентність № 1169


30.03-03.04

Тема. Знаходження відсотка від числа

1.Відеоурок

2.Опрацювати параграф 33 пункт 1. Вивчити правила на стор.217 на знаходження відсотка від числа (1 спосіб, якщо відсоток записати звичайним дробом і 2 спосіб, якщо відсоток записати десятковим дробом)

3.Наприклад (перший спосіб) № 1186(1):

Розв'язання. 6,25% від 300 л - ?кг

300:100*6,25=18,75 (кг)

Наприклад (другий спосіб) №1179(1):

Розв'язання. 5% від 60 - ?

0,05*60 =3

4.Розв'язати №1181(1,3),1187(1)

Завдання виконати до 03.04

06.04-10.04

Тема.Знаходження відсотка від числа

1.Повторити два правила з параграфу 33 пункт 1 на знаходження відсотка від числа

(1 спосіб, якщо відсоток записано звичайним дробом і 2 спосіб, якщо відсоток записано десятковим дробом)

2. Розв'язати №1181(2), 1187(2), 1182

( ВСІ ОБЧИСЛЕННЯ, ЯКІ ТРЕБА ВИКОНУВАТИ НА МНОЖЕННЯ,ТРЕБА ЗАПИСУВАТИ, ЯК ЗАВЖДИ, РЯДОМ У СТОВПЧИК)

Завдання виконати до 10.04

13.04-17.04

Тема. Знаходження числа за його відсотком

1.Відеоурок

2.Опрацювати параграф 33 пункт 2. Вивчити правила на стор.217 на знаходження числа за його відсотком (1 спосіб, якщо відсоток записати звичайним дробом і 2 спосіб, якщо відсоток записати десятковим дробом)

3.Наприклад (перший спосіб) № 1192(1):

Розв'язання. 4% від ? - це 12

12:4*100=300

Наприклад (другий спосіб) №1198:

Розв'язання. 12% від ? кг свіжих -це 2,4 кг сушених грибів

2,4:0,12=240:12=20(кг)- всього свіжих грибів

4.Розв'язати №1193(1,3),1202

Завдання виконати до 17.04

21.04-24.04

Тема.СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. СЕРЕДНЄ ЗНАЧЕННЯ ВЕЛИЧИН.

1.Опрацювати параграф 34.

2.Відповідати на запитання на стор. 225.

3.Відеоурок

4.Розв'язати № 1229 (2, 6, 10), 1235, 1238.

Завдання виконати до 24.04

27.04-30.04

Тема.Розв'язування задач на відсотки і середнє значення величин.

1.Повторити параграф 34.

2.Розв'язування задач на середнє арифметичне Відеоурок

3.Зразок розв'язування задач

4.Розв'язати самостійно задачі

( ВСІ ОБЧИСЛЕННЯ, ЯКІ усно зробити важко,ТРЕБА ЗАПИСУВАТИ, ЯК ЗАВЖДИ, РЯДОМ У СТОВПЧИК)

Завдання виконати до 30.04

04.05-08.05

Тема. Повторення вивченого матеріалу за рік

1. Повторити правила додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів (параграфи 28-30)

2. Повторити правила розв'язування рівнянь (параграф16)

3. Повторити формули (параграф20)

4. Розв'язати самостійно завдання

Всі обчислення треба записати рядом у стовпчик

Завдання виконати до 08.05


12.05-15.05

Тема.Повторення вивченого матеріалу за рік

1. Повторити правила додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів (параграфи 28-30)

2. Повторити правила округлення чисел (параграф 31)

3. Розв'язати усно №1113,1117

4. Розв'язати письмово завдання (ті учні , які ще не зробили)


18.05-22.05

Тема.Повторення вивченого матеріалу за рік

1. Повторити правила розв'язування рівнянь (параграф 16) і повторити формули (параграф 20)

2. Повторити додавання і віднімання мішаних чисел (параграф 26)

3. Повторити правила додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів (параграфи 28-30)

4. Повторити правила округлення чисел (параграф 31)

5. Повторити правила на відсотки ( параграф 32,33) і середнє арифметичне (параграф 34)

6. Розв'язати самостійно завдання

( ВСІ ОБЧИСЛЕННЯ, ЯКІ УСНО ЗРОБИТИ ВАЖКО,ТРЕБА ЗАПИСУВАТИ, ЯК ЗАВЖДИ, РЯДОМ У СТОВПЧИК)

Завдання виконати до 21.05

Для ОНЛАЙН-консультацій (5-А клас) використовувати електронну пошту kravchenko.natasha54@gmail.com

Для ОНЛАЙН-консультацій (5-Б клас) використовувати електронну пошту kurjakova.t@gmail.com

25.05-29.05

Повторення вивченого матеріалу за рік

1. Повторити правила додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел

2. Повторити правила додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів

3. Повторити правила округлення чисел

4. Повторити правила на відсотки

Кiлькiсть переглядiв: 498